گران ترین ساعت مچی دنیا

گران ترین ساعت مچی دنیا،در جهان مد و فشن رقابتی جنجالی بین ساعت‌‌سازهای مطرح جهان بوده. در این مقاله ما قصد داریم به بخش هیجان‌انگیز دنیای ساعت‌ها وارد می‌شویم. دنیای ساعت‌های فوق‌العاده‌ای که به تعداد محدودی ساخته و عموما برای قشر خاصی از جامعه طراحی شده‌اند و در دسترس همان قشر هستند. اما دیدنشان هم خالی از لطف نیست. عموما برندهای محبوب ساعت‌های اشرافی و سوپرلوکس، برای نمونه‌های معرفی شده، تمام تکنیک، خلاقیت،دقت،ظرافت و توانایی‌شان را روی کار آورده‌اند و محصول ارائه‌شده توسط آن‌ها از هر نظر بی‌نظیر و شبیه یک اثر هنری است.با نوریس واچ همراه باشی تا به 10 عدد از گرانترین ساعت مچی های دنیا بپردازیم.

1) Graff Diamonds Hallucination

گرانترین ساعت جهان، ساعت الماس (Graff Diamonds Hallucination) یکی دیگر از ساخته های Graff Diamonds است. این ساعت با قیمت 55 میلیون دلار، تشکیل شده از الماس هایی از رنگ های مختلف مانند صورتی، زرد، سبز و آبی است.این ساعت مچی اشرفی از 110 قیراط الماس تشکیل شده بر روی بدنه طلای سفید بوده .طراحی آن با بکارگیری جواهرات و صنایع دستی که هزاران ساعت صرف آن شده است، توسط خود شخص جان گراف انجام گردیده است.

Graff Diamonds The Fascination(2

ساعت مچی Graff Diamonds The Fascination (40 میلیون دلار)این ساعت که Fascination نامیده می‌شود، متشکل از ۱۳۵ قیراط الماس سفید و یک الماس ۳۹ قیراطی کاملاً نادر با تراش فانتزی است. این سنگ نادر یک الماس شکل اشک 38.13 قیراطی است. این ساعت زیبا توسط برند Graff در کارگاه‌های او تراش و پرداخت شده است.همان‌طور که دیدید رتبه اول و دوم گران ترین ساعت های جهان اختصاص یافته است به دو ساعت زنانه از برند محبوب گرف یا گراف.

3) Patek Philippe Super Complication

پتک فیلیپ در نیمه ابتدایی قرن بیستم و همچنین در اوایل قرن حاضر موفق به طراحی و تولید ساعت هایی گردید که به عنوان گران ترین ساعت های جهان شناخته می شوند. قیمت این ساعت ها می تواند شما را شگفت زده کند.این ساعت یک ساعت جیبی اشرافی، به تمام معناست که برای یک بانکدار ثروتمند به نام «هنری گیوز» ساخته شد و طراحی و ساخت آن پنج سال به‌طول انجامید.در نگاه اول ساعتی کلاسیک جیبی معمولی با قیمت عجیب 11 میلبون دلاری است اما این ساعت طلای جیبی ۱۷ قیراطی در سال ۱۹۳۳ توسط کمپانی مشهور ساعت سوئیسی پتک فیلیپ به عنوان سومین مدل از گران ترین ساعت های جهان شناخته می شود.


4) Jacob & Co. Billionaire Watch

همانطور که از اسم این ساعت پیداست این ساعت مختص بیلیونر ها است.بیلیونر تایملس ترژر همان ساعتیست که الماس های زرد با کیفیت بازار را تمام کرد! تقریبا برای 3 سال و نیم شما اگر میخواستید الماس زرد رنگ سایز بزرگی تهیه کنید هر چه هم میگشتید قرار نبود نمونه ی با کیفیتی گیرتان بیاید به همین دلیل است که تنها یک نمونه از آن در جهان ساخت شده.425 عدد الماس زرد با بالاترین کیفیت و سایز صرف شده تا این ساعت ساخته شود و برای جمع آوری این تعداد الماس هم کارشناسان جیکوب اند کو 3 سال و نیم زمان صرف کرده اند! 880 قیراط الماس جمع آوری شده با صرف زمان بسیار تراشیده شده اند تا این ساعت تولید شود.از موتور این ساعت با ظرافت نگذریم که موتور این ساعت مچی الماس‌نشان از معماری و ظاهر جذابی برخوردار است، اما در حقیقت الماس‌های درخشانی که صفحه‌ی ساعت را احاطه کرده‌اند دلیل اصلی قیمت سرسام‌آور این ساعت ۱۸ میلیون دلاری هستند که به ساعت میلیادرها مشهور است.

پنج) 1518 Stainless Steel Patek Philippe Ref in

یکی دیگر از گرانترین و با ارزش ترین ساعت های این برند سوئیسی است. 1518 یکی گرانترین ساعت های قدیمی است که در اواسط جنگ جهانی دوم تولید شد. این ساعت یکی از چهار ساعت فوق العاده و استثنایی است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده و ارزش بسیاری دارد و به دلیل تعداد محدود و انحصاری که دارد توجه بسیاری از افراد علاقه‌مند به ساعت‌های لوکس را به خود جلب کرده است.

7) Patek Philippe Platinum World Time

هفتمین ساعت لوکس و گران قیمت بازهم مربوط به این برند شاهکار سوئیسی میباشد.یکی از توانایی‌های این ساعت مچی لوکس این است که در هر نقطه‌ از جهان، به‌صورت خودکار کوک می‌شود و به این ترتیب شما در هر کجای جهان که باشید می‌توانید زمان دقیق آن منطقه را متوجه شوید.پتک فیلیپ برای این ساعت لوکس از موتورهای سیلیکونی  که دربرابر تغییرات آب‌و‌هوایی و محیطی مقاوم هستند استفاده کرده است که به همین علت سبب می‌شود که عملکرد این ساعت‌های مچی در بدترین شرایط جوی هم ثابت بماند و کوچک‌ترین خللی در عملکرد آنها وارد نشود که یکی از دلایل محبوب این ساعت به شمار میرود.

8) RM Saphire

ساعتی لوکس از برند سوئیسی ریچارد میل.دارای طراحی بسیار دقیق .ریزه‌کاری قاب و موتور فوق‌العاده پیچیده‌‌ی آن که هر دو با کریستال یاقوت کبود خالصی ساخته شده‌اند و در قاب شیشه‌ای به‌صورت معلق دیده می‌شوند.

9) Hublot Black Caviar Bang

این مدل در سال 2009 وارد بازار شد و از همان نخست محبوبیت زیادی پیدا کرد .این ساعت یک میلیون دلاری در اندازه های مختلفی ارائه می شود ، از 38 میلی متر تا 44 میلی متر. صورت از شیشه کریستالی یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش ساخته شده است و توسط شش پیچ تیتانیومی مشخص H شکل احاطه شده است که به این سریال جلوه بی نظیری می بخشد. پوشش این ساعت از 18 قیراط طلای سفید با ترکیبی از 322 دانه الماس سیاه تشکیل شده است.

10) Breguet Pocket Watch 1970

یک ساعت جیبی کلاسیک خاص ساخته شده از طلای 18 عیار محصول سال ۱۹۷۲ از برند مشهور سوئیسی است با شکل و شمایلی کلاسیک و منحصر‌به‌فرد و قیمتی حدود ۷۳۴ هزار دلار ساخته شده است.این ساعت کاملا دستساز بوده و صفحه آن از ظرافت خاصی با استفاده از الماس برخوردار است.جالب است بدانید که این برند لوکس علاوه بر اینکه ساعت های خاص و ارزشمند تولید میکند به ساخت خودنویس و خودکار، جوهر خودنویس، طلا و جواهرو دکمه‌ سردست نیز شهرت فراوانی در سرتاسر جهان دارند.

شما میتوانید برای دیدن جدید ترین اخبار و یا مقالات درباره دنیای ساعت به فروشگاه انلاین نوریس واچ مراجعه کنید.

نوریس واچ عرضه کننده انواع ساعت مچی زنانه و مردانه ،دیواری ،هوشمند، دیجیتال، رو میزی و …