نحوه نگهداری از ساعت های هوشمند

نگهداری از ساعت های هوشمند، نگهداری درست ساعت هوشمند می‌تواند عمر مفید و کارکرد آن را بهبود بخشد. در ادامه نحوه نگهداری ساعت هوشمند را برای شما شرح می‌دهیم:

  1. شارژ مداوم: سعی کنید همیشه ساعت هوشمند خود را شارژ کرده و در حداقل حد باتری به آن اجازه بدهید تا خاموش شود. شارژ باتری به صورت مداوم می‌تواند عمر آن را افزایش دهد.
  2. استفاده از قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری: ساعت هوشمند دارای قابلیت‌هایی همچون روشنایی خودکار، حالت صفحه‌نمایش کم روشن و خاموش شدن صفحه‌نمایش در صورت عدم استفاده است که می‌تواند با صرفه‌جویی در مصرف باتری، عمر آن را بیشتر کند.
  3. حفاظت از صفحه نمایش: صفحه نمایش ساعت هوشمند نیازمند مراقبت و حفاظت است. سعی کنید با دستان خشک و تمیز از صفحه نمایش استفاده کنید و در صورت تمیز کردن از پارچه نرم استفاده کنید.
  4. پاک کردن بدنه: برای پاک کردن بدنه ساعت هوشمند از الکل یا اسپری‌های خاص استفاده کنید و از آب استفاده نکنید. همچنین در صورتی که ساعت هوشمند دارای استاندارد ضد آب نیست، باید از تماس آن با آب و مایعات جلوگیری کنید.

5.محافظت از ساعت هنگام ورزش: در صورت استفاده از ساعت هوشمند در حین ورزش، حتما از دستبند یا محافظ صفحه نمایش استفاده کنید تا از آسیب دیدن صفحه نمایش جلوگیری شود.
6.بسته بندی مناسب: در صورتی که ساعت هوشمند خود را برای مدت طولانی مدت نمی‌خواهید استفاده کنید، سعی کنید آن را در بسته بندی اصلی خود قرار دهید و در محل خشک و خنک نگهداری کنید.
7.دور نگه داشتن ساعت از نور خورشید:خورشید به مرور زمان میتواند رنگ ساعت هوشمند و یا ساعت مچی شمارا از بین ببرد و باعث کوتاه شدن عمر باتری میشود.

8.غیر فعال کردن حالت روشن ماندن ساعت:روشن ماندن صفحه نمایش یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند است که باعث کاهش انرژی و دوام باتری میشود.از این رو غیر فعال کردن این قابلیت  باعث ایجاد تغییری چشمگیر در عمر باتری است.

شما میتوانید برای خرید انواع ساعت هوشمند به فروشگاه انلاین نوریس واچ مراجعه نمایید.